НОВИНИ

Билборд или неонова табела? Кой искате да забележи бизнеса Ви?

15.09.2014

Фарко е рекламно студио, което са занимава с дизайн, проектиране и изработка на различни видове външна реклама. Имаме дългогодишен опит и доказани специалисти в областта.

Защо да изберем Фарко?

Ако искате проект, изведен от дизайн до реализация и узаконяване, ние сме студиото от което имата нужда. Предлагаме абсолютно завършен цикъл на услугите, които предлагаме. В зависимост от ефекта, който искате да постигнете върху аудиторията си, рекламното послание, таргетираната група, можем да Ви предложим различни решения.

Изграждаме различни рекламни системи, с различно въздействие:

  • Билборд със статични и динамични изображения
  • Светещи реклами с динамични надписи, led или неоново осветление
  • Покривни конструкции за обемни букви и пана
  • Реклами върху винил
  • Реклами със лице от плексиглас

Успешна външна реклама?

Много големи брандове вече ни се довериха и са редовни клиенти на Фарко. В това число са: H&M, Carrefour, Decatlon, Penny Market, магазини Levis и други.

Кога можем да наречем една реклама успешна?

Целта на всяка реклама е да увеличи продажбите на продукта, който промотира, да популяризира даден бранд, или да изведе нов продукт на пазара. Този ефект, разбира се освен доброто изпълнение и креативната идея, има значение къде позиционирате рекламата си. Ефективността на външната реклама е висока, поради факта, че е видима от много хора. Естествено има начини за измерване на ефективността и те са:

- GPR – Gross Rating Point – Процентното отношение на ефективната аудитория,която ще види външната реклама към общия размер на реалните клиенти (над 18 год.) в града. Бруто рейтинг точка (GRP) е термин, използван в областта на рекламата, за да се измери големината на рекламна кампания чрез специфични медии или график.

- CPT – Cost Per Thousand – Оценка на стойността на хиляда рекламни контакта. Тази традиционна форма на измерване рекламаните разходите може да се използва и в тандем с характеристики, базирани като процент от продажби, или цена на реализация (CPA).

Узаконяване?

След реализацията и изготвянето на външната реклама е необходимо рекламнта конструкция да бъде узаконена. За целта е необходимо рекламата да бъде проектирана по безопасен за околните и сградата начин. В зависимост от вида и местонахождението си, трябва да има необходимите параметри, подписани от инженерите и проектантите изчислили конструкцията. Всичките тези данни тряба да се подадат в общината, където се намира съоръжението. Обикновено това е дълга и тромава процедура. Именно затова, ние от Фарко, предлагаме изготвяне на рекламен проект от дизайн до узаконяване.

« Назад